مقاله

نمایش تعداد 
ردیف عنوان مطلب تاریخ
51 جوانان و رسانه‌های نوین: بررسی اعتیاد دانش‌آموزان به بازی‌های رایانه‌ای و عوامل مرتبط با آن يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴
52 رسانه و مصرف‌ گرایی يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴
53 تأثیر دینداری بر ارزیابی مخاطبان از آگهی‌های بازرگانی اسلامی يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴
54 سیمای زنان ایرانی در تلویزیون‌های اروپا؛ مطالعۀ موردی مستندهای تلویزیونی يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴
55 بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف‌گرایی يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴
56 تبيين نقش تلويزيون و مطبوعات در رشد فرهنگ سياسی مشارکتی چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
57 بازنمایی فرشته در رسانه براساس آموزه‌های اسلامی چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
58 بررسی رابطه بين ميزان تماشای فيلم‌های تلويزيونی توسط والدين چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
59 نقش رسانه‌هاي نوين در اشاعه حجاب و پوشش اسلامي در جامعه چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
60 تأثیر رسانه بر شبکه‌های اجتماعی و کنش اجتماعی در ایران چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

شما در این صفحه هستید :