81 |
بازنمایی اختیار انسان در مجموعههای مذهبی تلویزیون؛ مطالعۀ موردی، مجموعه کلید اسرار
|
يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ |
82 |
بررسي نقش رسانه در پايبندي عملي و صحت قرائت نماز در بين دانشآموزان دورههاي راهنمايي و متوسطه استان قم
|
يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ |
83 |
طراحی سنجههای تأثیر بر مخاطب برای آگهیهای بازرگانی در رسانه ملی
|
يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ |
84 |
درآمدی بر فلسفه تلویزیون
|
دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ |
85 |
تأثير رسانههاي جديد در هويت ديني جوانان با تأكيد بر نقش رسانه ملي
|
دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ |
86 |
بررسي ضرورت آموزش سواد رسانهاي کودکان و نوجوانان از نگاه متخصصان آموزش و پرورش شهر تهران
|
چهارشنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ |
87 |
الگوي ديني رفتارها در خانواده و نقش رسانه ملي
|
چهارشنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ |
88 |
بررسی نظام تولید برنامههای دینی تلویزیون در سازمان صدا و سیما
|
چهارشنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ |
89 |
بررسي الگوي مصرف رسانهاي دانشآموزان و تأثيرپذيري آنها از رسانهها با هدف برنامهريزيهاي آموزشي پليس
|
دوشنبه, ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ |
90 |
آينده پژوهي فضاي رسانه و امنيت ملي جمهوري اسلامي ايران
|
دوشنبه, ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ |