پایان نامه

نمایش تعداد 
ردیف عنوان مطلب
11 سياست‌گذاري محتوايي در حوزه توليد محصولات نمايشي با محوريت خانواده بر مبناي سبك زندگي اسلامي براي سيماي جمهوري اسلامي ايران
12 ساختارشناسي فيلم مستند مشاهده‌اي و چگونگي استفاده از آن در برنامه‌هاي مستند تلويزيوني
13 راهکارهاي انعکاس سبک زندگي در حوزه اقتصاد خانواده توسط رسانه (تلويزيون) از ديدگاه نخبگان حوزه و رسانه
14 نقش رسانه ملي در ترويج الگوي فقرزدايي از منظر اسلام
15 پدیدارشناسی زیست جهان کودکی در تلویزیون جمهوری اسلامی ایران و مطالعه‌ی نسبت اقتضائات تربیت آن با تربیت مطلوب در نظام تربیت رسمی و عمومی
16 انتقال مفاهيم اخلاقي به کودکان در برنامه‌هاي ترکيبي تلويزيون با مطالعه موردي دروغگويي و راستگويي
17 راه‌كارهاي افزايش سهم تلويزيون جمهوري اسلامي ايران در سبد مصرف رسانه‌اي مخاطبان با استفاده از پهن باند
18 ساختار روايت در تلويزيون تعاملي با تأکيد بر برنامه‌هاي نمايشي
19 تصوير انسان الهي در تلويزيون
20 راهبردهاي پيشنهادي تلويزيون تعاملي براي صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران

شما در این صفحه هستید :