پایان نامه

نمایش تعداد 
ردیف عنوان مطلب
41 شاخصه‌هاي طنز مطلوب (از منظر اسلام) در تلويزيون
42 بايستگي‌هاي اخلاقي در حرفه تهيه‌کنندگي تلويزيون
43 ظرفيت‌هاي فرهنگ اسلام در توليد قدرت نرم به­ منظور به ره‌گيري در رسانه
44 مقايسه ارتباطات غيركلامي شخصيت‌هاي مثبت و منفي اصلي در سريال مدينه
45 آسيب­شناسي قهرمان­پردازي در فيلم­نامه­هاي سريال­هاي تلويزيوني ايراني با روي­کرد ارائه الگو براي مخاطب
46 الگوی مطلوب سرگرمی در سیمای جمهوری اسلامی ایران: روی­کردی اسلامی- ارتباطی
47 اخلاق تبليغات بازرگاني در رسانه­ ها با تکيه بر فايده­ گرايي اخلاقي
48 اصول اخلاقي حاکم بر رسانه از ديدگاه اسلام با تأکيد بر سيماي جمهوري اسلامي ايران
49 مطالعه ي مولفه هاي خلق قهرمان نوجوان بر اساس الگوي سفر قهرمان با در نظر گرفتن فرهنگ و هويت ايران
50 نقش مدرسه در پيش­گيري از بزه­کاري ناشي از تأثير رسانه بر دانش­ آ موزان

شما در این صفحه هستید :