پایان نامه

نمایش تعداد 
ردیف عنوان مطلب
51 قابليت‌هاي نمايشي روايات شيعه درباره آخرالزمان و ظهور منجي
52 بررسي تأثير روابط والدين با کودک در زمينه پديده مصرف و تبليغات رسانه‌اي
53 بررسي چگونگي تأثير عادات رسانه‌اي در شکل‌گيري و اثربخشي آگهي‌هاي تلويزيوني تبليغات
54 نقش رسانه ديداري(تلويزيون) بر کنترل فکر و الگوهاي ارتباطي زوجين شاغل شهر بيرجند
55 بررسی نقش و ویژگیهای برنامه سازی راهبردی فرهنگی در تلویزیون با تأکید بر برنامه‌های گفتگو محور
56 بررسی تطبیقی میزان استفاده و رضایت‌مندی از شبکه‌های تلویزیون داخلی و ماهواره‌ای
57 مقایسه سبک زندگی در سریال‌های خانوادگی تلویزیون و خانواده‌های طبقه متوسط تهرانی
58 بازنمایی اعتماد اجتماعی بین نسلی در سریال‌های تلویزیونی: مطالعه موردی سریال ستایش
59 میزان بهره‌مندی مردم از پخش مناسک دینی از تلویزیون و عوامل اجتماعی موثر بر آن
60 تدوين معيارهاي اخلاق حرفه‌اي براي رسانه ملي بر مبناي آموزه‌هاي اسلامي

از کدام قسمت وب سایت بیشتر استفاده می کنید؟




نتایج

شما در این صفحه هستید :