پایان نامه

نمایش تعداد 
ردیف عنوان مطلب
51 قابليت‌هاي نمايشي روايات شيعه درباره آخرالزمان و ظهور منجي
52 بررسي تأثير روابط والدين با کودک در زمينه پديده مصرف و تبليغات رسانه‌اي
53 بررسي چگونگي تأثير عادات رسانه‌اي در شکل‌گيري و اثربخشي آگهي‌هاي تلويزيوني تبليغات
54 نقش رسانه ديداري(تلويزيون) بر کنترل فکر و الگوهاي ارتباطي زوجين شاغل شهر بيرجند
55 بررسی نقش و ویژگیهای برنامه سازی راهبردی فرهنگی در تلویزیون با تأکید بر برنامه‌های گفتگو محور
56 بررسی تطبیقی میزان استفاده و رضایت‌مندی از شبکه‌های تلویزیون داخلی و ماهواره‌ای
57 مقایسه سبک زندگی در سریال‌های خانوادگی تلویزیون و خانواده‌های طبقه متوسط تهرانی
58 بازنمایی اعتماد اجتماعی بین نسلی در سریال‌های تلویزیونی: مطالعه موردی سریال ستایش
59 میزان بهره‌مندی مردم از پخش مناسک دینی از تلویزیون و عوامل اجتماعی موثر بر آن
60 تدوين معيارهاي اخلاق حرفه‌اي براي رسانه ملي بر مبناي آموزه‌هاي اسلامي

شما در این صفحه هستید :