پایان نامه

نمایش تعداد 
ردیف عنوان مطلب
71 تحلیل جامعه‌شناختی تئاتر و جایگاه آن در میان رسانههای جمعی ایران
72 رابطه بين تبليغات تجاري تلويزيوني با مصرف كالاهاي كم دوام با نام‌هاي تجاري ايراني در تحقيقي بين زنان خانه‌دار تهراني
73 ب‍ررس‍ی‌ ک‍ارک‍رده‍ای‌ رس‍ان‍ه‌ م‍ل‍ی‌ در ت‍ق‍وی‍ت‌ ن‍ظام‌ ج‍م‍ه‍وری‌ اس‍لام‍ی‌ ای‍ران‌
74 آگ‍ه‍ی‌ ه‍ای‌ ت‍ج‍اری‌ ت‍ل‍وی‍زی‍ون‌ ای‍ران‌ و ب‍رس‍اخ‍ت‌ ج‍ام‍ع‍ه‌ ب‍ازار
75 بررسي تأثير عوامل اجتماعي، فرهنگي بر نوع و ميزان استفاده جوانان شهر تهران از تلويزيون
76 مداحي و آسيب‌شناسي آن در رسانه تلويزيون
77 بررسی رابطه بین میزان تعلّقات دینی و ترجیحات رسانه‌ای مخاطبان نسبت به وسایل ارتباط‌جمعی
78 روش‌هاي انتقال مفاهيم فرهنگي و اجتماعي به كودكان با استفاده از پويانمايي با تأكيد بر مجموعه «پهلوانان»
79 تصويرگري معصومين (ع) در رسانه
80 سوادرسانه‌اي: حمايت و توانمندسازي نوجوانان (‎12 تا ‎16سال) خانواده‌هاي متدين در برابر تلويزيون

شما در این صفحه هستید :